regn, regn och mera regn..

Så tråkigt, det har regnat typ hela dagen, man blir så ledsen :(

Jag åkte iaf iväg för lite matte-hjälp men det visade sig att läraren var sjuk, så jag får väl försöka fjäska lite hjälp av Daniel till helgen istället (y) men det blir nog bra ändå.

Satt och räknade innan..det är 9 veckor och 4 dagar till Julafton! Fasiken vad tiden går fort! Jag har ju precis blivit färdig med födelsedagspresenter som ska ges till folket som ska fylla år nu innan jul. Sen får väl jag och Alexander ta oss ett ryck ut till Väla eller Nova och börja inhandla lite julklappar. Jag har kommit på tre saker jag önskar mig i julklapp, och allihopa har jag önskat mig av mamma, pappa och Joel, för det är ju inte lönt att jag önskar mig saker av Alexander då han bara glömmer bort det igen..så det är bättre att han får köpa vad han tror att jag vill ha :) Det brukar alltid bli jättebra saker så :)

Sen imorgon så blir det iväg till stan för en fika med Matilda, Linn, Nur och Alvin, ska bli väldigt trevligt :) Därefter tänkte jag dra ut en runda till Väla :)

Just nu sitter jag och tittar på resor, inte för att jag ska boka någon, utan bara för att drömma sig bort en stund. Det hade varit väldigt skönt att få komma en vecka eller två till värmen! Jaja jag får hålla i pengarna till februari då det blir Thailand två veckor med Alexander :D, längtar ihjäl mig ju!

Men nu ska jag gå igen, måste plugga lite :)

Tjollahoppsansa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: