Hööööst

Såjaa..då har hösten tagit oss med storm, numera är det nära minusgrader på morgnarna, folk plockar fram vinterkläderna och det är mörkt på mornarna när du vaknar och det är bäcksvart redan vid kl 19-19:30 om kvällarna..helt sjukt! Vi som inte ens hunnit ändra klockorna än...

Jag har varit arbetslös nu i 6 veckor, och just nu är jag inne på min tredje vecka av matte-läsande. Jag läser upp Matematik C, då jag inte gjorde det under gymnasiet, men det är klurigt! Jag har halva kursen kvar, men det ska väl lösa sig :) Igår fick jag reda på att jag fått ett halvtidsjobb också, som jag ska påbörja antingen imorgon eller torsdag, så jag ska jobba 4h/dag :) Vilket ska bli skönt så jag får något att göra om dagarna, och även tjänar lite pengar igen.

Jag och mamma var för en vecka sedan och såg Britney Spears i Malmö, och jag struntar i vad reportrarna säger för jag tyckte att hon var så GRYMT JÄVLA SJUKT BRA! Jag fick även tagit några riktigt bra bilder på henne som ni hittar på facebook!
`
Om vi nu kommer till vad jag ska hitta på idag så är det, att jag ska plugga matte nu fram till vid halv ett, sen slänga i mig lite lunch och sedan ska jag iväg och få lite handledning med min matte, där finns lite saker jag inte riktigt hänger med på så :)

Men men..det var ju ett tag sedan jag blogga, jag har förstökt göra det genom mobilen, då blogg.se skaffade sig en app, men den har inte fungerat för mig och då har det bara inte blivit av..
Men men vi hörs väl senare antar jag :)


Tjollahoppsansa!
Här får ni ett smakprov på en av mina biler jag lyckades fånga av Brittan :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: