...

Jaha vart ska jag börja? 

I förra veckan så fyllde Alexander 20 år, så då åkte jag ner och överraskade honom på hans födelsedag, han blev glad :) Han syrra, Madeleine, fyllde 18 år dagen innan, mycket firande. 

Förra veckan fick jag öven hem säsong 8 av One Tree Hill, har ju redan sett säsongen för några månader sedan, men har jag alla de andra boxarna så då vill jag ju självklart ha denna boxen också. Har även suttit och funderat på varför jag inte hittar avsnitten av sista säsongen, säsong 9, någonstans på internet, men har hittat att de just för tillfället håller på att spela in de sista 13 avsnitten, spännande! Har även läst på en tjejs blogg som jag hittade innan idag att säsongen kommer att börja sändas den 11 januari 2012 i USA alltså kan vi i Sverige se den på internet den 12 januari, fatta man lääängtar!

I helgen så var jag nere i Arlöv, Alexander hade 20 års fest för sina kompisar och jag var såklart också bjuden, men fick däremot hjälpa till med städning, matlagning, bakning m.m. men det gjorde jag så gärna åt min älskling :* Han är verkligen världens bästa! 

Igår och idag har jag jobbat, som vanligt, och har då haft så roligt för mig att jag räffsat löv! Men vad är det man säger? Jo det blir ju pengar i plånboken så småning om. Nästa vecka blir det lite roligare, då jag mest ska vara inne och fixa lite i lokalen till en fest som ska vara nästa fredag, blir lite städning, iordningställ och dukning :)

När jag var ute igår och idag så hittade jag lite blommor som stack upp i gräsmattan mellan löven, och även i rabatterna och på några buskar växte det fina färg-glada blommor, vilket man blev lite glad över. Känns ju inte direkt som november när man ser sånt :)


Jag tittar även en del på några serier, säsong 3 av Vampire Diaries och Glee, och första säsongen av en serie som heter The Secret Circle. Och de flesta vet ju vilka de två första serierna är, då dessa sänds i Sverige, men jag vet inte om The Secret Circle gör de, därför passar jag på att tipsa er alla om en riktigt bra och spännande serie, som jag har fastnat för totalt! Kan inte slita mig från den. Än så länge finns det 8 avsnitt och i slutet på denna veckan kommer det 9:onde, men det är jättejobbigt att vänta varje vecka..men men

Här kommer en liten blid som är tagen från google..
Som sagt, serien är att rekomendera!


Men nu ska jag räkna lite matte..så ni får ha det bra!

Tjingeling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: