Thursday, i don't care!

Jaha torsdag och veckan går mot sitt slut, igen! I tisdags hade vi nog den roligaste historielektionen som man kan ha! HAHA skrattar fortfarande åt det ^^ Men behöver ju inte skriva här vad som hände men ändå :) Sen på kvällen skulle jag och mamma egentligen på scrapbooking kurs, men den blev inställd ;( Men jag var iaf ute på väla och lämnade in min iphone, så nu har jag en gammal sony ericsson, vilket känns väldigt fel, med tanke på att jag bara kan ringa & smsa på den :(

Igår var det praktik, dagen gick rätt fort och i slutet hade jag inget att göra så jag fick gå lite tidigare :) Så jag körde ner till stan, handlade balskor, och sedan mötte jag upp mamma och Alexander så gick vi och åt, sen bar det iväg till dunkers kulturhus där vi träffade Anette, Niklas, Sofie, Mormor och Morfar, vi skulle nämnligen kolla på Viktors musikal som hans avgångsklass har satt ihop nu under årskurs 3 :) Den hette "Vikarie i rock" och var riktigt jäkla bra, dom var super duktiga allihopa och de hade riktigt fångat upp karaktärerna :) Så det var väldigt kul att se. Sen efteråt så träffade vi Viktor och August så vi alla fick berömma dem, och Viktor fick klaga lite på sminket han hade i huvet ;) haha Sen körde jag och mamma hem och Alexander åkte hem till sig :)

Idag var det praktik då med, idag hade jag mycket att göra, så det var kul :) Sen när vi körde hem så åkte vi inom skeppet och hämtade ut paket, jag hade beställt en hårddisk och mamma lite presenter :)

Men nu är jag hemma, städar lite och ska upp och duka nu inför middagen, det kommer lite bilder sen :)

Puss så länge!
// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: