den bästa månaden!

I lördags så åkte jag och Alexander hem om Lena, Madeleine, Zackarias och Robin på morgonen (förmiddagen) och lämnade lite saker till Zackarias den busungen, ett par nya skor och en liten spann med små sandleksaker, det var väldigt uppskattat! Sedan fortsatte vi upp till Höganäs marknad och träffade mamma, pappa, joel och mormor där, så vi tog oss en sväng där, Alexander fyndade två häftiga tröjor bland annat, och så klart MUNKAR! haha

Därefter så åkte vi hem till oss, vi fikade med en god rabarbepaj och Alexander tog sig en sväng på sina nya rullor :) Sedan gjorde vi mat så Joel kunde sticka iväg till sian kompisar, och jag, mamma, pappa och Alex kom efter ner till majbålet och välkomnade våren även vi :)

Igår så gick vi in i den bästa månaden på hela året, MAJ! Det var en lugn dag, jag hade boklådan öppen i 5 timmar, sen blev det hem för middag och tv mys :)

Idag började jag kl 08:30, var dock några minuter sen ^^ sen slutade jag efter min andra lektion kl 11:00 typ, mycket najs! kan gärna sluta så tidigt varje dag! Därefter gick jag ner till stan och uträttade lite ärenden inna jag tog bussen hem :) När jag nu varit hemma i ca 1 timme så har jag ätit rabarbepaj, skrivit ut lite saker till skolan och installerat lite sakre på Joels nya dator :)

Nu kom Joel precis hem från skolan han med och vi ska ta och åka in till Höganäs och ta oss en god fika :) Så nu hör ni inte mer från mig idag tror jag :)

puss på vårvädret!
// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: