balskor, födelsedagsgris m.m..


Köpte ett par sådana här skor igår, som jag ska ha på balen :)
Är väldigt nöjd med mitt beslut, eftersom klackar inte är min favorit..
Kan ju inte säga annat än att jag kommer ha bekväma skor på mig (y) <3


Min älskade lillebror, som inte är så liten längre, fyller 15 år imorgon!
Jag kan inte fatta det!

Jag tyckte att det var jag som fyllde 15 år igår typ!
Åkte och hämtade min moped som jag fick av farfar, tog några vändor i kvarteret,
åt en korv, cyklade bort till fotbollsplanen, åkte iväg till Eket och spelade match!
Ann halkar på mattan i omklädningsrummet, alla skrattar, sedan vinner vi matchen,
och kvällen avslutas med tårta :)

Men morgondagen kommer att ägnas åt Joel, och en god tårta såklart! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: