inte riktigt min dag

Så det blev inte riktigt som jag tänkt mig igår..Jag kom hem med mitt paket från Bonprix som skulle innehålla mina klänningar..Men det innehöll bara min jacka och en jävligt ful tröja! Den ena klänningen ska komma senare och den andra hade dom bytt ut mot en tröja/tunika som inte liknade  min klänning det minsta, så jag var ganska så arg igår så jag skrev ihop ett brev som åker med tröjan/tunikan som ska föreställa en klänning i retur..

Om vi nu ska prata om annat så tog jag bilen till skolan, och vi började med projektarbete, vilket slutade med att vi skulle gå upp till lärarerummet och kolla vårt företag och våra ljus som vi ställt ut där med växelkassa eftersom det bara är lärarna som har tillgång till det rummet..men antingen så finns det lärare som man inte kan lita på eller så har vi slarviga lärare som inte låser efter sig...i alla fall så var in princip alla pengar borta och ett ljus..Lärarna tyckte att det var tråkigt och rektorn tyckte att det var katastrof eftersom INGEN annan än lärarna ska ha tillgång till det rummet och att de satt och försvarade sig när vi pratade med dem..Vi var i alla fall grymt sura och besvikna kan jag säga..men resten av dagen gick bra, jag fick reda på att jag fick ett VG på mitt arbetsmiljöprov som vi hade förra fredagen :)

När jag slutade så ringde mamma från Bryssel, hon hade snackat med pappa och fått reda på allt med klänningarna och pengarna och verkade lika besviken som jag, jag längtar tills hon kommer hem imorgon kväll <3 När jag kom hem så gjorde jag och pappa våfflor, gott!! Alexander kommer inte denna helgen för han har blivit sjuk :( Men vi ses i alla fall på måndag älskling! <3

Nu ska jag kolla lite one tree hill och sen göra middag tillsammans med pappa :) Sen blir det väl troligen att se lite rögle vs modo ikväll på tv :)

Men ni får ha en jättebra fredag kväll för det ska jag försöka ha :)

// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: