solsken genom mitt fönster

dålig uppdatering jag vet, har bara inte haft tid eller ork.. Men kan ju börja med att säga att i fredags så var jag och Alexander hemma hos hans mamma och hälsade på, vi åt middag där och satt och snackade en del, mycket trevligt :) När vi kom hem därifrån så blev det lite tv, sen somnade jag, vaknade dock mitt i natten av att Alexander hade somnat till tv:n alltså var den igång...
Jag vakande sedan tidigt, 6:30 för att vara exakt för att solen sken in genom fönstret :) Satte mig vid datorn och sen vid kl 8 väckte jag Alexander, men han somnade mellan varje ord jag sa till honom -.- så jag bestämde mig för att gå och handla frukost, vilket jag gjorde, det var mycket skönt väder ute :) Handlade även mat till kvällen :) När jag sen kom hem igen så gjorde vi frukost, kollade vampire diaries och sedan blev det duschen :) Därefter så skulle jag gå iväg till Abby och göra naglar, vilket jag blev väldigt nöjd med :)
Såhär fina blev dom :) Har även en lila sten på varje lillfinger :)

När jag kom hem från Abby så var det dax att gå med Alexander till tåget, han skulle in till Malmö och möta upp min pappa, Joel och min farfar för att se på Tomas Pettersson teater vilket verkade vara uppskattat. Jag gick och mötte Madeleine, Robin och Zackarias på Obs och gick sedan med dom hem till Madeleine :) Där busade Zackarias en massa och jag satt och snackade med Lena och Lasse. Sen vid kl 17:30 så skjutsade Lasse mig hem till Alexander igen, då jag påbörjade maten, diskade och tog ut sopor från Alexanders rum :) Sen när Alexander kom hem så stod maten på bordet och han verkade glad för det :) Sen blev det lite tv och  mys och han berättade lite om teatern :)

I söndags så vaknade jag lika tidigt igen och hade jätteont i magen, mådde jätteilla :/ Så Alexander tog hand om mig, sen kom mamma och pappa och hämtade mig <3 Vi fick gå inom center syd för mamma ville kolla skor, blev dock inga :/ Sen fortsatte vi hem och jag lade  mig i soffan och kollade one tree hill och de andra kollade tv och åt middag..

igår var jag hemma från skolan mådde skit då med, så det blev plugg, one tree hill och mys med Joel, jag älskar min lillebror!! på eftermiddagen gjorde vi muffins, han blev nöjd i alla fall. Jag och Alexander hade 2,5 år tillsammans igår också, så vi snackade en hel del, dels för att han var hemma, men dels för att de var vår dag :) Och istället för att ge varandra presenter så bokade vi en Thailands resa till nästa år tillsammans :) <3 I LOVE YOU!

Idag är jag hemma också, har fortfarande ont i magen men det är bättre i alla fall :) Sitter just nu pluggar och lyssnar på septembers nya skiva på spotify, rätt bra faktiskt :) Innan var jag ute och hämtade posten i det fina vädret, gick faktiskt barfota, och det var inte speciellt kallt på marken :)

Tog även lite foto på vårt hus, huset med den berömda fjärilen haha, tog bilder när de var vinter och snö med, tänkte ta varje årstid för att se hur de förändras :) Men nu ska jag återgå till mitt pluggande :) Ha det så bra så hörs vi förhoppningsvis imorgon :)

// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: