Soliga eftermiddag

När jag kom hem runt kl 16:15 så snackade jag lite med älskling, påpekade bland annat att mitt namn stod på han & hans kompisars metallica biljetter ;) Och även att det nog blir svårt för dom att se konserten eftersom det är åldersgräns på 13 år..vilket nog får betyda att jag får behålla biljetterna själv ;) haha nä skojar bara :) Iaf så när jag och Alexander lagt på så skickade pappa ut mig och Joel i trädgården för att plocka upp löv och pinnar i stora sopsäckar, och Joel var ju väldigt samarbetsvillig...han skulle ju BARA in och ta på sig en jacka, vilket tog 10 minuter -.- Iaf så är vi klara nu, och det var ändå rätt skönt att vara ute i den sista solen för dagen :)
Skoldagen har varit lång och tröttig..och sen var det så att när vi satt på vår första lektion i morse så berättade Linns mage för mig och de andra i klassrummet att den var hungrig så hon fick äta min yoghurt istället, den jag lade upp på bild i förra inlägget :) Hennes kommentar efter att hon ätit den var "Tack så mycket haha! Dåligt samvete jag har för du hade ju köpt den goda till dig själv" , men du Linn, det gjorde verkligen ingenting och du får din 50 lapp imorgon :) Linn har förresten tattuerat sig idag också, ser ut att vara väldigt tjusigt enligt bilden på facebook :) Men hon kommer nog att lägga upp bilder på sin blogg sen med, hoppas vi :)

Nu kommer nog snart mamma och pappa hem igen, pappa skulle köpa grillkorv och bröd, så jag kan göra middag :) Vilket som ni kanske listat ut är grillad korv med bröd x) Jag ska snart gå ut och starta grillen så den är klar när dom kommer hem, för jag börjar bli väldigt hungrig :/

Men det var allt för nu, så hörs vi om inget annat imorgon :)

// Frida «3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: