Regn regn & mera regn

Nu har jag bytat design åt Linn och även bytat färg på texten här hos mig själv :)

Jag har märkt att min dator äv vääääldigt seg, och har blivit det på senaste tiden..Går den på sista versen tro? Fick den för snart 3 årsedan så..Men jag tror det har att göra med att jag har för mycke saker i den, så jag ska börja lägga över alla mina bilder på cd skivor istället, och all min musik ska också det, sen får vi se om jag behöver installera om den eller den blir bättre av att bara göra det andra :) Om jag nu skulle installera om den så ska jag kolla med Alexanders pappa om inte han kan göra så jag får windows 7 på den istället för mitt tillfälliga windows vista...

Men nu ska jag kolla lite one tree hill och plugga naturkunskap, borde även kolla igenom vg-mvg uppgiften på historian, men det tar vi en annan dag :)

// Frida «3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: