regn regn mera regn

Praktikdagarna har varit bra, har haft en del att göra och det har varit rätt roligt. Igår var jag och handlade med mamma på kvällen, blev en massa godsaker så att jag kunde göra en jättegod lunch till idag, det blev wokade grönsaker, och sen åt jag knäckebröd sidan om. Av någon anledning så lyckades jag sätta upp stekmargarinet o kryddhyllan istället för i kylen, vet inte vad jag tänkte med, men iaf så var det lite roligt.

Imorgon kommer Alexander hit, ska bli mysigt..På lördag så ska vi åka till Krisitianstad på kalas till pappas kusin, och förhoppningsvis blir det lite shopping där innan :) Ska leta studentklänning bland annat..En annan positiv sak är att det ska tydligen bli väldigt fint väder på lördag, mellan 12-17 grader på vissa ställen, hoppas det är här! På söndag ska det däremot regna så det blir nog en plugg dag, för det behövs ..

Nu ska jag gå upp och hämta mitt te och sedan gå ner här på mitt rum igen för att kolla lite one tree hill, det är så sjukt bra, jag håller som sagt på att se om alla säsonger just nu, så är snart klar emd säsong 4 :)

Men nu ska jag gå, vi hörs imorgon..
// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: