Nu kommer våren

Jag såg igår efter att jag lagt in bilderna att det blivit lite fel, men jag har rättat till det nu :)

Idag var det praktik igen, jätteroligt faktiskt. Jag sitter och göra arbetsbeskrivningar till Control Towers kunder, hur man gör med bokningar och sånt och på det sättet så lär jag mig också en massa. Och eftersom jag lär mig jättemycket så kan man ju hoppas att det är mig som dom tar in som sommarvikarie, eftersom jag har sett hur alla på avdelningen har önskat semester så lär det behövas :)

Nu ikväll så har jag pratat lite med älskling, sedan blev det hem till farfar för en fika undertiden som Joel spelade badminton :) Just nu sitter jag här och kollar även på One tree hill, älskar den serien, har sett alla avsnitt hittils och har alla boxar som kommit ut, så just nu har jag börjat om från början igen :)

Men nu blir det inte mer skrivande här, får se om det blir något i helgen :) Annars får ni alla ha en trevlig helg för det ska jag ha :)


// Frida «3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: