Nu är jag trött...

Nu är vi färdiga med all mat...det blev 16 middagar till min älskling, så fatta att vi har varit grymt duktiga!

Vi började ju som sagt med att GÅ till obs och handlade, då jag även köpte byxorna till Linn :) sen GICK vi hem igen med alla varor..Jag satt liten stund vid datan och sedan så påbörjade vi matlagningen. Efter att ha gjort 3 olika middagar kom vi på att vi inte hade mer ketchup till köttfärssåsen som vi skulle göra, så då fick vi GÅ till netto och handla, och eftersom vi inte hade ätit något sedan kl 10 imorse så hade vi varit hungriga ett tag, speciellt med all maten..Så när vi gick rudner på netto så hittade vi ju en massa anant gott, så jag köpte maränger och Alexander köpte Ahlgrens bilar ^^ Sen GICK vi hem igen och fortsatte, då Alexander gjorde köttfärssåsen och jag gjorde kvällens middag som blev fläskpannkaka :) Undertiden vi väntade på fläskpannkakan så började vi kolla på film, sen åt vi och kollade lite mer film..Nu har jag precis gjort en egen hallon kräm som kommer att bli en goood efterrätt!

Nu kan jag inte säga mer än att jag är så sjukt trött, så jag kommer att sova väldigt gott inatt kan jag tala om! Så nu ska jag gå och njuta av min kräm och kolla klart filmen, sen blir det sängen för Frida eftersom det är skola imorgon! :)

Ha en fortsatt bra söndagkväll alla :)

// Frida «3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: