Nu är det vår!

Dagen började väldigt bra idag..Jag vaknade innan klockan ringde och var jättepigg och på bra humör. Jag spelade några rundor Yatzy på mobilen, sedan gick jag upp och ut i tvättstugan och då hörde jag fåglarna kvittra och blev så glad :) Sen gick jag upp och åt frukost medan solen sken in genom fönstret, och fick en sådan vårkänsla i hela kroppen :)

Sen tog jag bussen till skolan med Linnsan och Emma :) När vi kom dit så hade vi projektarbetes lektion och sedan arbetsmiljö och säkerhet där vi gick igenom inför nästa veckas prov, som nog kommer att gå superbra :) Därefter hade vi lång lunch så vi passade på att plugga inför naturkunskaps provet som vi hade sen efteråt, och det gick väl inte sådär superbra, men det ordnar sig..Därefter hade vi religions lektionen som det inte blev så mycket gjort på, men jag, linn & nur är väl nästan klara med vårt arbete iaf så :) När lektionen var slut så kom mamma och pappa och hämtade mig, så åkte vi och kollade lite bilar inne i Helsingborg, men det fanns ingen direkt som var så intressant :/

Jag har fått börja kolla på studentklänning iegn eftersom den jag skickade tillbaka som var för stor tog slut i en mindre storlek så jag inte kunde få någon tillbaka..så jag har börjat leta igen och faktiskt hittat några fina jag kan tänka mig :)

Nu har vi precis avslutat middagen, blev tacos, goooottt! Så nu kollar jag lite one tree hill medans mamma duschar för sen ska vi se på en film :)

Imorgon blir det att gå upp vid kl 8, för att sen köra till Jönköping vid kl 9, för att Davis, min kusin, ska ställa ut sitt UF företag på en sån regional UF-mässa och min mamma är sån rådgivare så då får vi ju åka dit :) Det blir även en sväng till hans syster, Sofie, som bor och pluggar i Jönköping så det blir middag hos henne med hela deras familj :)

Men nu ska jag kolla klart här och hoppas på att mamma ska kalla snart :) Så ha de bra, och hoppas alla får en bra helg för det ska jag försöka ha :)

// Frida «3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: