my work is done

Sitter här nu och funderar på att göra en kopp te innan det är dax för att sova..Har skrivit färdigt mitt nationella prov tal nu i helgen och är supernöjd, problemet är att det är bara 4 minuter och det måste vara minst 4,5...får väl prata långsamt antar jag. I alla fall så är det skönt att ha det gjort, nu ska det bara göras på riktigt också antingen på tisdag eller nästa tisdag :)

Helgen har varit bra, igår skrev jag lite på talet, men jag städade och gjorde en dvd-film till pappa också som jag hoppas att han blev glad för, det är en film där hans föräldrar har filmat när han var lten och var hemma hos sin morfar på deras gård, den är väldigt fin :) Sen på kvällen så körde jag och hämtade mamma i helsingborg, hon kom hem från Bryssel :) Hon hade köpt två små söta väskor så jag kan ha en av dom på balen :) Sen hade hon köpt en Jordgubbs body butter, luktar så grymt gott :D  När vi var på väg hem så beställde vi hamburgar och köpte läsk, så när vi kom hem så åt vi och kollade på Twilight Eclips med Joel, mys! Sen gick jag ner och kollade något avsnitt one tree hill och sen var det sängen :)

Och jag har inte glömt ställa fram klockan ;D

Imorgon ska jag ner till älsklingen efter skolan, ska jobba en stund och sen hoppas jag att han har middagen färdig när jag kommer, sen ska han lyssna på mitt tal lite och sen ska jag sova så jag är pigg på tisdag :)

Men nu har jag inget annat intressant att berätta mer än att vi åt frukost i uterummet i morse vilket tyder på att det är vår, och mamma och pappa har rensat upp i trädgården och planterat massor av fina blommor, så man börjar verkligen få vår-känsla :)

Men ni får ha en trevlig vecka, det ska jag fösöka ha :)
// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: