Monday morning


Morgonen började med att lite halvstressigt klä på sig och äta frukost, sen blev det en snabb tandborstning, packa ihop alla mina saker, sen halvspringa ner till bilen...då märkte vi även att det hade frusit inatt så vi fick skrapa rutorna, och ovanpå alltihopa så fanns det knappt någon benisn i tanken -.- Efter många om & men så kom vi iväg, jag hann med tåget 06:30 och Alexander fick fortsätta till jobbet, men först inom och tanka, så jag kan tänka mig att det gick undan till jobbet sen ;)
Iaf så är jag i skolan nu, sitter här med en god Vanilla Latte och en Hallonyoghurt med müslie (stavning?) väldigt gott :) Vi börjar inte förräns om 20 minuter så jag hade kunnat ta ett senare tåg, men då hade jag fått byta i Lund och fått trängas med miljarder människor och jag hade dessutom fått gå till tåget, nu fick jag iaf skjuts :)

Men nu hoppas jag att Linn, Matilda och Nur kommer snart, eftersom vi har första lektionen tillsammans :) Och jag ska även ringa till pappa och kolla så han är vaken och kan åka och köpa Metallica biljetter till Alexander och hans kompisar :)

Ha en bra måndag så hörs vi kanske sen igen :)

// Frida «3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: