medeltiden

Idag var dagen bra, vaknade upp sidan om min älskling, tof tåget till skolan och hade alla mina lektioner. Sista lektionen var historeprov, medeltiden, vilket kändes väldigt bra :) Lunchen var väldigt god idag också, fiskgratäng och mos, muummms! och sedan fick vi t.o.m efterrätt bär men yoghurt och någor kex, det var väl inte någon höjdare men vafan, det var ju en efterrätt!

Jag och Linn tog bussen hem vid kl 15, hon hoppade av vid Lotta och jag fortsatte hem :) När jag kom hem så fikade jag och Joel på mitt rum med te, popcorn, chips, skorpor och lite One Tree Hill :) Sen kom mamma och pappa hem så snackade jag lite med dom, och sen hjälpte jag till att påbörja maten lite. Nu har vi precis ätit, det blev "hacke-biffar", potatis, sås & lingon, gott!

Imorgon och på torsdag blir det praktik, hoppas jag har att göra för annars blir det lång tråkigt :/ Men nu ska jag skriva färdigt en sak till livskunskapen och skicka in :) vi ses och hörs imorgon..

// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: