Instead of makin' me better, you keep makin' me ill

Suttit och lyssnat på min P!nk skiva på vägen hem. Kändes väldigt ensamt både igår eftermiddag och  till och från praktken idag. Mamma har åkt till Bryssel  nu några dagar, kommer hem på lördag igen, så hur ska vi klara oss här hemma??

Igår gick jag tidigare från praktiken för att åka ner till skolan och fixa lite saker, sen kom jag hem och det blev en massa plugg, skulle ju göra färdigt historia uppgiften och skicka in den. Så det gjorde jag, sen pluggade jag lite inför högskoleprovet, uuuusch känns som om det kommer att gå åt pipan, särskillt eftersom man inte får ha miniräknare ;s Har börjat tveka rätt bra på om jag ska göra det eller inte... Iaf så har jag ju nationellt prov i svenska, muntligt, på tisdag, och det ska säkert gå bra, sitter och finslipar på mitt tal lite :) Får öva ordentligt i helgen :)

Pernilla, vår svenska lärare som fick barn förra veckan, en dotter, Freja :) Hon skickade ut bilder på gullungen igår, riktigt söt tjej :) Och hon berättade även att Freja redan använt pyjamasen som hörde till paketet som jag, Linn, Nur Matilda, Emma och Emma gav henne innan hon slutade :) Så det var kul att höra.

Idag fick jag sluta vid kl 15:15 för det inte fanns något för mig att göra längre så jag fick gå då, skööönt! Däremot så blev det inom City Gross för att handla lite som vi behövde hemma :) Nu har jag varit hemma i ca 1 timme, pappa har visat mig lite bilar på blocket som verkar intressanta, och just nu funderar jag på om jag ska ta och påbörja maten, blir soppa idag. Sen ska jag renskriva mitt cv och personliga brev lite, så ska Connie få läsa igenom det imorgon i skolan :)

Jag har förresten också fått brev att jag kan hämta ut mina klänningar och min jacka som jag beställt idag :D Blev ju fel med den förra studentklänningen jag beställt, så fick beställa två andra. Har dock glömt berätta det tror jag, men här kommer bilderna på klänningarna och jackan:


Den svarta klänningen har jag beställt i vit, men det fanns ingen bild där man kunde se konturerna så bra som med den svarte :) Men jag hoppas att en av dessa ska vara "THE ONE" så jag äntligen kan bli klar med letandet. Och jackan tycker jag är fin på bilden, hoppas den är lika fin i verkligheten  bara :)


Men nu ska jag gå och njuta av den sista solen och sedan göra middag! Ha en solig kväll alla :)

// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: