I will always love you..

I morse vaknade jag vid kl 6, men låg kvar vaken i sängen till typ 6:45, kunde inte riktigt bestämma mig för vad jag skulle ha på mig och när jag väl bestämt mig så hittade jag ju såklart inte de kläderna -.-

Praktiken idag var bra och rätt kul ändån, fick reda på att Connie kommer och hälsar på nästa onsdag, så får väl se vad hon har att säga då :) Iaf så ska jag bjuda på fika där imorgon, för dom satt och pratade om en sak förra veckan som dom hade tyckt var jättegott i sommras men inte ätit det sedan dess, så jag tänkte överraska lite :)

Nu sitter jag här och försöker komma på något bra att skriva, förutam att nu kommentera det tråkiga vädret vi fått idag :( Det ska vara en klass 2 varnings storm ikväll och nu när jag och mamma körde hem så kom det snöblandat regn...

Jag ska försöka byta färgen på min text, för jag har märkt att den inte syns så bra, tråkigt nog, för jag gillar designen :) Och på tal om design så ska jag fixa Linns nu på hennes blogg, så jag får ta och bli färdig här nu haha ^^ Så ni får ha det så bra, så hörs vi kanske mer ikväll :) gå gärna in på linns blogg som finns länkad här nere till vänster och kolla vilken snygg design hon kommer att få ;)


// Frida «3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: