Helt fel i dagarn..

Jag får för mig hela tiden att det bara är tisdag idag, men sen kommer jag på att jag har varit på praktik och kommer då på att det är ondsag ^^ hehe allt blir fel när man kommer hem från semester en måndag :)

Idag har det som sagt varit praktik, väldigt roligt idag och jag längtar riktigt tills jag ska dit imorgon :) Men jag längtar ännu mer tills fredag då jag får träffa min älskade Alexander igen! Saknar hon så sjukt mkt!

Idag har jag inte så mycket roligt att berätta tyvärr så därför lägger jag upp några bilder från semestern istället :)


Joel och ALexander vid gaten på kastrup, vi väntar på att få gå på planet.


Mamma & Pappa på bussen till hotellt

Första lunchen på hotellet

Älskling och hans bok vid poolen första dagen.

Joel & Alexander bryter arm.

Det fick bli sista bilden för nu, kommer fler en annan dag. Mamma har en del bilder i sin kamera också så :)

Ha en fortsatt trevlig kväll alla!

// Frida «3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: