Fredag

Nu är det äntligen fredag :) Har haft praktik nu onsdag, torsdag, har faktiskt varit jätteroligt, har skrattat typ hela tiden ^^ Har även fått reda på att vår svkenska lärare fick en dotter i måndags, stort grattis till henne :)

Igår kom alexander hem till mig, han hade lämnat blod i helsingborg och kom hem till mig och sov här, mys! och sen kom ju även snön igår...kändes ju som ett stort skämt när det började snöa.. Men iaf så har mina dagar varit bra, har inte så mycket att berätta för jag har inte hunnit göra något annat än plugga efter praktiken :/

Idag har vi haft arbetsmiljö prov, tror det gick bra. Nu ska vi ha mentorstid och klassråd tror jag...lite drygt! Sen har vi naturkunskap och religion, sen slutar vi kl 15:00 och då ska jag ner till knutan och ta tåget hem till alexander, och tillbringa helgen där :) Imorgon ska jag bland annat hem till Madeleines kompis Abby och göra naglar :) Och sen blir det nog en tur hem till alexanders mamma och hälsa på henne, hon kom hem från gran canaria igår så.

Men annars i helgen blir det nog en del plugg, måste verkligen ta tag i svenskan muntliga nationella och vg/mvg uppgiften på historian så :) Får väl be min kära pojkvän om lite hjälp ^^

Men nu ska mentorstiden börja så vi hörs senare eller imorgon :)

// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: