..

Igår åkte jag och fikade hos mormor och morfar, lika roligt som vanligt :) Så jag har förhoppningsvis lyckats övertala henne att åka med mig till mallis om det kommer upp ett bra erbjudande :)

När jag åkte därifrån så åkte jag inom väla och handlade vars en väska till mig och mamma, väldigt snygga :) Sen när jag kom hem så började mamma göra mat, det blev korv och mos, gott!

Idag har skolan varit lite seg, på livskunskapen så pratade vi om vänner, varför vi har de vänner vi har, hur man hittar vänner och liknande, rätt kul diskussion ändå. Sen på historian så gick vi igenom de sista till provet som vi ska ha imorgon, och det ska säkert gå jättebra, jag har bara missat en lektion och den var nog inte så viktig så :) Men det återstår och se imorgon eftermiddag. Sen hade vi lång håla, åt med Linn, Nur och Mahsa i matan, det var ris och någon kyckling gryta, väldigt gott faktiskt.

Nu har vi religion och vi har skickat in vår uppgift så nu får vi sluta för dagen :) Så nu ska jag ner till tåget och åka till ALexander, så see you later alligator :)

// Frida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: