Femme Fatale

Enda sedan jag var 6,5 år har jag haft en stor idol som alltid funnits nära hjärtat! Inte så långt efter min 7 årsdag när jag åkte hem från mitt gymnastikläger som jag varit på i en vecka utan mina föräldrar, så fick jag min första skiva med idolen, jag var överlycklig. Skivan spelades hela vägen hem och jag fick till och med sitta fram! Nu efter 12 år, så ska jag äntligen få gå och se idolen LIVE! Även fast hon har haft sina nedgångar så tycker jag om henne, och just nu är hon på topp igen med några toppenlåtar! Och jag tror att ni alla vet vem jag snackar om...

Jooo såklart är det BRITNEY SPEARS! Jag ska i Oktober, tillsammans med mamma (hoppas jag) gå och se henne på sin Femme Fatale Tour, och hon skulle från början bara komma till Stockholm så vi tänkte först boka och åka dit, som tur var så väntade vi, för hon kommer nämnligen till MALMÖ!!! Och jag är så jävla glad rent ut sagt :D Mamma bokade biljetter imorse när de släpptes och jag var inne och kollade nu vart vi skulle sitta och det är jättebra platser :D ÅÅÅÅH! FAN VAD JAG HAR LÄNGTAT EFTER DETTA! OCH NU VÄNTAR JAG BARA PÅ ATT DET SKA BLI OKTOBER!!!!



Nu sitter jag här och lyssnar på hennes senaste skiva på spotify, och den är as bra :D
Men nu ska jag fortsätta med att lyssna & sjunga för min söta älskling!

XOXO...Frida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: