Dag 2 - Presentera min familj

Jaha då vart det dax att presentera min familj..Jag har en underbar mamma, Pernilla, som fyllde 40 år för en månad sen, en riktigt ungdom med tanke på att jag är 19 år. Hon är snäll, rolig, omtänksam, ställer alltid upp & är världens bästa. Hon jobbar heltid på ett företag som heter Delifrance, i helsingborg, där hon bland annat säljer baguetter, gott!

Min pappa, Mats fyllde 42 år i början på Juni, också en ungdom ;) haha han är så jäkla rolig, snäll omtänksam, ställer alltid upp, ja han och mamma är väldigt lika på alla de punkterna, och han är självklart världens bästa! Han jobbar på ett företag som heter Gössarps Maskin Station, där de kör lastbilar, traktorer, grävare, tröskor, ja lite allt möjligt, men han tycker att det är roligt så :)

Jag har en lillebror, Joel, som fyllde 15 år för snart 2 månader sen, han kan vara jobbig ibland, men han är alltid världens bästa bror. Han är snäll, rolig, ja allt det där. Och vi har riktigt kul tillsammans även fast vi kanske bara tittar på film och säger 3 ord till varandra. Vi har aldrig bråkat särskillt mycket vilket är skönt för vi kommer väldigt bra överrens. han har precis slutat årskus 8 på grundskolan, och ska i augusti inleda det sista året innan gymnasiet, vilket jag tycker ska bli spännande eftersom han är väldigt duktig i skolan :)

Jag skulle lagt in bilder, men det får bli en annan dag då jag inte har bilder på denna datorn :)

XOXO....Frida




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: