Dag 1: Presentera mig själv

Jag heter Frida Sara Josefin Andersson, är 19 år sedan 1 månad & 1 dag tillbaka. Jag bor i Nyhamnsläge med min mamma, pappa & lillebror. Jag har en pojkvän sedan 2 år & 9 månader sedan, och vi har även varit förlovade i 9 månader. Han bor nere i Arlöv så det är en bit att åka, men det fungerar! Just nu i sommar så jobbar jag nere i Arlöv hos hans mamma på Baldwin Jimek, och då passar jag även på att bo där på vardagarna.

 

Jag är en glad tjej som tycker om att jag ger gärnet när jag väl tagit på mig att göra något. Jag försöker att alltid tänka positivt och biter kanske även ihop lite mycket när saker och ting går mig över huvudet. Jag är även den som aldrig ger mig, och har väldigt svårt för atterkänna att jag har fel, vilket inte är så bra.

 

När jag fyllde 16 år så slutade jag på fotboll, som jag spelat sedan 9-10 års ålder, jag har saknat det väldigt mycket sedan dess, och funderar starkt på att påbörja det igen, men det blir svårt när jag jobbar nere i Arlöv och isådall hade tänkt spela i Höganäs om jag fått såklart. Annars tycker jag om att läsa, umgås med min familj och pojkvän, och bara ta det allmänt lugnt. Jag älskar även att resa, så jag sparar hellre mina pengar så jag kan resa än att festa upp mina pengar. Men alla är vi olika :)

 

Jag har precis tagit studenten, för typ två veckor sedan, från Olympiaskolan i Helsingborg där jag läste Handel- & Administrationslinje. Jag är väldigt nöjd med mina slutbetyg och även att jag fick diplom & stipendium.

 

 

Detta är då jag!

 

Ha en trevlig & solig söndag!

 

XOXO...Frida




Anonym || 2011-06-27 Kl: 23:36:35

Hejsan!

ska vi hjälpa varandra?

Du röstar på mitt bidrag på facebook, och jag röstar på din klänning? :D



Ja har 2 datorer + 1 mobil = 15p per klänning



Gå in på http://jagtester.blogg.se och läs



Hoppas vi kan hjälpa varandra! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: