Måndag...so what?

Igår var min älskling uppe i Göteborg med sina kompisar och kollade The Big Four, som även sändes på SVT 1 & 2, jag kollade lite, men var inte fullt så intresserad faktiskt, är inte så stort fan av någon av banden, är det något av dem som jag gillar så är det ju Metallica, men de andra tre vet jag inte riktigt vilka de är ^^ Men men de verkade ha haft en grymt bra kväll vilket är det viktigaste..Nu ska dom ta tåget hem igen i eftermiddag och jag kommer inte att träffa min älskling förrän på söndag, fast det är jag själv som bestämt det för att mamma och pappa kommer hem på lördag och jag vill ha "familytime" då :) Menmen
Just nu sitter Joel uppe i boklådan i Mölle, jag ska dit efter honom..Jag var uppe redan kl 7 idag, var och lämnade bilen på service i Höganäs kl 7:30, sedan eftersom jag missade Nyhamnsbussen då med minuten så gick jag bort till kakboden och köpte tekakor till mig och Joel som frukost :) Jag var hemma typ kl 8:15, så jag satte mig vid datorn en stund och samtidigt blev det lite tv :) Sen vid kl 9 väckte jag Joel så det blev frukost :)
Jag hoppas att dom ringer inom 3 timmar och säger att min bil är färdig så jag hinner hämta den innan jag börjar jobba kl 16..annars får Joel jobba lite längre så jag hinner med att hämta den :) Men men det löser sig säkert, undrar bara hur mycket fattigare jag kommer att bli av detta.. -.-
Men men nu ska jag gå en runda i huset i min mysiga onepiece som ajg var så emot när de kom från början men som jag älskar nu! Bland annats städa lite på mitt rum vilket behövs, så får vi se vad jag roar mig med sen :)
XOXO...Frida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: