Jag ser det regnar...

Jaha ett tag sedan jag skrev lite vanligt också här ju.. jag får skärpa mig lite :)
Iaf så går veckorna väldigt fort, jag jobbar nere i Arlöv på Baldwin Jimek mån-fre t.o.m vecka 33, och på helgerna jobbar jag i Mölles boklåda, så det är inte mycket fritt, men det är bra med pengar och jag får träffa min älskade Alexander varje dag så det är positivt :)
När jag jobbar på Baldwin så får jag ju se snygga bilar varje dag också eftersom det ligger sidan om Autoropa :D <3 och det är inte helt fel ^^
Iaf så har det regnat en hel del de senaste veckorna, tråkigt men behövligt..Och just nu sitter jag uppe i Mölle och jobbar. Här är torgdag idag och det är en hel del folk trots det dåliga vädret, så det är ju ändå positivt :)
Idag när jag slutat här, så kommer Viktor och jobbar tror jag och då ska jag köra in till Höganäs och hämta Madeleine (Alexanders syster) så ska vi åka och köpa godis och lite smått och gott, sen blir det hem till mig så ska hon sova här, för imorgon så drar vi till ULLARED :D fy fasiken vad roligt vi ska ha :D haha kommer bli jätteroligt :)
Men nu kommer det kunder
Ses senare
// Frida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: