IRON MAIDEN 1 JULI @ ULLEVI

Igår var jag, mamma, pappa, joel och alexander uppe i Göteborg och kollade på Iron Maiden på Ullevi, det var en jäkla bra konsert men jag tyckte fortfarande att konserten 2008 var bättre :) Men det är ju sådan stämmning så det går inte att förklara ^^
Vi åkte hemifrån runt kl 10:20 och jag körde hela vägen till götet, det var rätt jobbigt i slutet men nu vet jag att jag klarar det iaf :) Sen gick jag, mamma & alexander på stan och joel och pappa tog en runda på liseberg :) jag köpte ett par skor, och alexander köpte födelsedags presenter till sina kompisar och en bok om tattueringar :) Just nu så är han på 20 års fest och jag sitter hemma, jobbade från kl 16-21 så nu ska jag gå och lägga mig, ska upp och jobba imorn kl 11-16 och sen tar joel över :)
Men men vi hörs en annan dag!
XOXO...Frida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: