Helsingborgsfestivalen!

Jaha sista dagen på festivalen och första dagen jag ska dit :) har ju jobbat som fan denna veckan, så har inte hunnit in här och uppdatera något, har somnat runt kl 21 varje dag (a) men det har behövts..Igår spelade Recipe for Disaster på festivalen, jag kunde dock inte kolla denna gången, men mamma & Alexander var inne och kollade. 

Just nu sitter jag uppe i boklådan i mölle och solen skiner och värmer skönt, härligt! Efter mig så kommer Joel och ska jobba, sen blir det för mig, mamma, pappa & Alexander att åka in till festivalen, gå en runda, lyssna på Joddla med Siv, och sedan får vi se om det blir att jag & Alexander stannar och lyssnar på Wilmer X eller om vi åker hem och sover. Vi får gå upp i tid imorgon för att baka tårta till Christian som fyller år :) Sen ska vi köra ner till Arlöv :)

Nä nu får jag ge mig härifrån och gå och rätta till lite efter kunderna som var här innan men som såklart inte ville handla något...

Ajja vi hörs någon gång :)

XOXO...Frida


Här får ni en bild på min favorit :)<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: