Dag 7: Mitt drömyrke

Mitt drömyrke..ja det har funnits många..några är:
- Polkagrisbagare
- Reseledare på Mallorca
- VD för Coca Cola

Ja det var några av de stora drömyrkena..Just nu tycker jag att lärare verkar intressant men jag är inte helt överrens med mig själv...Jag skulle gärna vilja flytta utomlands för att jobba, typ att man börjar jobba i Sverige på ett företag och sedan blir förflyttad till typ Spanien, Thailand eller USA för några år för att jobba där. Det hade varit min absoluta dröm, men man ska bara hitta det jobbet från början som gör att man kan få en sån chans att få göra en sådan sak. Sedan har vi ju ett annat problem, eller problem ska jag inte kalla det men..Alexander jobbar ju för fullt här hemma och jag hade ju inte bara kunnat säga till honom att han skulle följa med och hitta ett jobb, för det kanske han inte velat, och jag hade inte velat flytta sjäkv :/ Men jag vet att om det blivit Thailand så hade jag fått mamma med mig iaf ;) haha
Men men drömyrket är nog inget speciellt, jag vill göra något kul, jag vill göra skillnad för människor, och samtidigt vill jag ha ett gott ställt liv ekonomiskt..ajja vi få se vad det slutar med.
XOXO...Frida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: