Dag 6: Hur jag var som liten?

Hur jag var som liten...hmm jag vet inte riktigt, jag älskade min lillebror över allt annat..vad jag hört av mamma och pappa så var jag väldigt snäll, och väldigt seg på att börja både krypa och gå..jag var inte så bråkig (mer än när det gällde min bror) och jag hade många kompisar både på dagis och i skolan, men när jag väl slutade gå på fritids så tyckte jag väldigt mycket om att gå hem själv och bara vara ensam hemma, det fortsatte så att jag umgicks med kompisar i skolan men när jag kom hem så var jag helst själv, sen på kvällen så hade jag antingen gymnastik eller fotboll. Jag umgick mycket med Malin speciellt men även hennes storasyster Emma, jag och Malin gick på gymnastik tillsammans i Höganäs och vi bodde i samma kvarter, så under loven, speciellt sommarloven så umgicks vi mycket :)


Det var väl hur jag var och vem jag var som liten :)
bild får ni inte se, eller om jag har lagt upp något från min student här så ser ni en bild på mig när jag är 4-5 år så där har ni mig när jag är liten ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: