Dag 5: Något jag saknar

Något jag saknar är detta:
Fotbolle var en stor del av mitt liv innan, och när jag bestämde mig för att sluta så var det pga av att det stod emellan att spela med de yngre eller att byta klubb, och inget av det lockade mig...Jag ville spela med mitt lag, vi hade fått sån bra laganda och vi var riktigt duktiga, hade vi spelat lite längre ihopa så hade vi kunnat bli ännu bättre, men detta hände aldrig..
Enda sedan den dagenjag bestämde mig för att inte fortsätta så har jag saknat det, jag har både ångrat mig men känt mig nöjd, mina knän tyckte nog att det var skönt men det är inte bara att sparka på en boll som har med saken att göra, det har med allt att göra..gå till träningarna, komma hem och vara alldeles slut efter en hård träning, förbereda sg inför en match, kunna känna sig nöjd med det man har presterat m.m. men samtidigt då gemenskapen, lagandan och allt peppande mellan varandra..
Jaja detta är något jag saknar..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: