Dag 4: Bästa resan

Bästa resan är lätt men samtidigt svårt, jag har 3 resor som jag tyckt om extra mycket, och det är min 15 års present till Barcelona för att se på fotboll, London resan när farfar fyllde 70 år & Thailands resan förra vintern/våren :) Alla tre har berört mig, Barcelona var sån upplevelse, att få sitta på en så stor arena och se världens bästa lag, med, enligt mig, världens bästa spelare tillsammans för tillfället, det var så sjukt skoj :) Sen London resan var också en upplevelse, att få se alla omtalade saker och bara få vandra uppför Oxfordstreet, magiskt, i julyran! Thailand däremot var en klass för sig, hela omgivningen, värmen, svetten, badet, vattnet, maten, shoppingen, snorklingen, ja allt var så sjukt roligt och varmt ^^ Men det är just nu höjdpunkten då jag ska dit igen med min käraste Alexander i februari.
Men nu ska jag sticka och jobba!
XOXO..Frida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: