Dag 3: Mitt favorit intresse

Jag vet tagit det tagit någon dag nu sen jag skrev senast, men jag har haft fullt upp med jobb, hemresa, göteborg, Iron Maiden konsert, sova, jobba igen m.m. Men iaf så ska jag presentera mitt favorit intresse idag, vilket nog inte kommer bli så långt inlägg men strunt samma!
Mitt favorit intresse..jag har nog inget direkt favorit intresse..förr var det fotboll, men sedan jag slutade med det för 3 årsedan så har det varit lite blandat från läsning till min älskade pojkvän :) och sedan finns ju såklart resor också som ett stort intresse, just nu är Thailand favoriten, men någon gång så sa jag ta mig till New York, Florida, och sedan tycker jag att det skulle vara häftigt att åka till Afrika någonstans och åka på sån safari där :) Det är lite såna saker som ska göras innan jag stupar!
Det var väl det om mitt intresse haha..
// Frida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: