You Haven't Seen The Last Of Me

Jaha då satt man här igen..en söndags kväll, lika roliga som alltid! Som tur så har jag ju Nur som jag sitter o snackar med på facebook :) Hon har också skaffat blogg förresten, och jag har länkat till den nere till höger här :)

Jag har också sett att min fina nedräkning till studenten har slutat fungera, så jag får väl ta bort den igen..j*vla skit!

I eftermiddags så gick jag och Alexander bort till skeppet och köpte glass och cocktailfrukter..mmmmums! Sen åkte han hem :( Då satte jag o mamma oss och kollade in taxfreeshoppen till vår resa, men det fanns inget som lockade direkt :/ Sen satt vi även och kollade på thailands resor till nästa år :)!!!! Sen blev det en stund på soffan och en film..

Nu har vi nästan precis avklarat middagen, det blev chilli con carne, det var rätt gott faktiskt :) Men nu blir det väl att jag sitter här en stund till, sendan startar jag nog en film eller nått :)


// Frida «3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: