Tough Lover

Sitter och har sista lektionen för dagen...vill bara hem och lägga mig och sova en stund!

See you later aligator!


Jag fortsätter i detta inlägget, tyckte att det behövdes fyllas ut lite..Har kommit hem från skolan och fikat lite nu precis, beställde ju fika av pappa när jag satt på bussen hem! Det är bra att ha han hemma (y) Nu känner jag för att gå och lägga mig i sängen och se en film, men frågan är bara "vilken ska jag se?" och jag har kommit fram till att det nog blir några avsnitt av desperaute housewifes istället..

Nu är det snart alla hjärtans dag, och min älskling vill ha kamera film till sin polaroid kamera, men jag vet inte vart man kan köpa det ;s Jag har sökt på google, men det finns mest engelska sidor eller sidor som är borttagna.. -.- Tror ni det finns på väla foto&labb ? Jag hoppas verkligen det, orkar inte beställa från konstiga hemsidor, litar inte på alla såna så...

Om någon vet var man kan köpa sån kamera-film till denna så skriv gärna det i kommentarer (a) (ellersm jag döpt det till "Vad hade du på hjärtat?"

Idag när vi hade livskunskap så skulle vi skriva ner några mål som vi ville uppnå med oss själva, och mina var:
* Att börja ut och gå minst 3 kvällar i veckan
* Att dra ner på godisätandet
* Att sluta äta skräpmat
* Att skärpa mig med skolan lite, (jag gör liksom läxorna i sista sekund, och jag borde kanske lägga ner lite emr tid på det så det inte blir halvdant gjort)
Dessa målen ska jag då försöka uppnå inom 2 månaders tid, och jag ska verkligen lyckas!

Nä nu ska jag göra lite nytt te till mig, sedan gå ner och kolla lite desperata hemmafruar!!

// Frida «3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: