Love don't me go

Praktik idag, ja det var väl helt okej faktiskt, inte överdrivet jobbigt. Har påbörjat min APU-rapport som ska lämnas in i mars, lika bra att vara ute i god tid.

Sen efter praktiken när jag hämtade mamma så blev det en runda inom In Wear på deras rea, så det blev 3 nya tröjor, tack mamma! Nu har vi precis avslutat middagen, eller middag och middag...jag och pappa åt hamburgare medans mamma och Joel åt mackor ^^

Imorgon är det praktik igen, sedan är det freeedag! Och jag kom precis på att jag glömde hämta biolapp i höganäs igår när vi var där, för jag vill liksom på bio på fredag!

Nu blir det att sitta här lite, sen blir det nog någon film där uppe med de andra :)


Ha en fortsatt trevlig onsdag kväll :)

// Frida «3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: