I’d catch a grenade for you

Ledig dag idag, mycket härligt! Gick upp kl 9, det blev frukost & sedan duschen för sedan kl 10 blev det iväg till frisören, men det blev inte så stor förändring idag, det blev topparna så jag kan spara håret till studenten & balen. Så då blev det att vi kom in på håruppsättningar till balen, och jag vet redan vad jag vill ha för någon! Så det är bra, och jag har klänning, och skorna går fort att fixa :)

Nu sitter jag här och kollar runder lite, men det blir nog lite fika nu med pappa eftersom han också är hemma. Sedan har jag lovat Joel att jag ska baka en kladdkaka till honom tills han kommer hem från skolan.

Det var väl allt för stunden.

// Frida «3

Så jag fortsätter på detta inlägg istället för att skapa ett nytt ^^
Iaf så efter jag och pappa fikat idag så åkte vi och handlade, och man märker verkligen vem man är och handlar med kan jag tala om..Han springer, bokstavligen talat, igenom hela city gross...Annat är det när man handlar med mamma, då går vi där o tar det lilla lugna, haha.

Sen blev det hem och baka kladdkaka och när Joel kom hem så satt vi först vid det där "Oxie frågesport" på facebook, fy fasen vad roligt vi hade! Sen blev det fika och några avsnitt vänner..

Nu ska jag nog se till att uppdatera min musik i telefonen lite :)

Ha en trevlig kväll!

// Frida «3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: