Hold it against me

Idag var jag och mamma väääldigt sega, vi kom inte hemifrån förrän klockan var typ 07:35 och annars brukar vi försöka komma iväg vid kl 07:20 tyyp! Men vi blev inte så jättesena som tur var.

Dagen på praktiken har varit bra och det blev en hel del skratt. Iaf så hade jag inte så speciellt mycket att göra så jag ägnade mig mest åt min APU-rapport, så nu är den så gott som färdig, skööönt!

Imorgon är det en efterlängtad fredag! och det innebär ett besök hos mormor & morfar efter skolan och sedan bio på kvällen med älskling, myyyyyys!

En annan sak som jag tycker är lite häftigt är att nu har min farfar också facebook, så det är bara morfar & pappa kvar, sen har jag inprincip allihopa där (y) fast morfar kommer nog aldrig hamna där inne, han vet ju knappt hur man startar en dator bara ^^ haha han är för rolig.

Nu blir det väl leta upp de senaste avsnittet av One Tree Hill och ladda ner det så man har något att titta på i bilen på lördag när vi ska ner till släkten i Eslöv..

Men godnatt på er så får vi väl se hur länge jag kan hålla detta temot uppe med uppdateringarna! Har ni förresten sett att jag räknar ner till STUDENTEN här till höger?! Skit bra tycker jag, så kan man bara kolla där om man undrar :D

Puss på er!

// Frida «3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: