Blev en blogg här med

Jaha Linn du fick mig att bli sugen på en blogg också..haha får väl se om jag lyckas hålla den någorlunda uppdaterad ^^ (liinnandren.blogg.se)

Ska försöka få rätt på designen lite...

Jag kan ju börja att berätta lite om mig själv :) Heter ju då Frida som ni nog förstått, är 18 - snart 19 år, jag bor i Nyhamnsläge med min familj, som består av min mamma, pappa & min lille bror (eller jag kan väl knappast kalla han liten längre, han är ju längre än mig men jaa.) Sedan har jag min älskade pojkvän, Alexander, sedan 2,5 år tillbaka nere i Arlöv, så ja det är ett litet distans förhållande, ännu mer nu när han jobbar.  Jag själv går sista året på gymnasiet , går Handel-&Administration - Handelsgymnasiet, på Olympiaskolan i Helsingborg.

Jag det var väl de, annars får ni fråga..

Idag har dagen inte varit speciellt rolig, började med att jag tog tåget 06:30 från Alexander imorse. När jag kom till knutan så sprang jag upp på donken och köpte pannkakor (frukost) mmmmmums (y) sedan tog jag bussen upp till skolan, så var där typ 07:45 när jag började kl 08:30...men men så när första lektionen började så kollade vi mailen och det visar sig att vår nästa lektion var inställd, och då kan vissa tänka "hur kan hon då klaga på en dålig dag?" jo det ska jag berätta för er...eftersom den andra lektionen var inställd fick vi lite mer än 4 timmars håla...för vår nästa & sista lektion började inte förran vid kl 14 :/ och då kan vissa av er igen tänka "men varför struntade hon inte i den sista lektionen då?" och anledningen till att jag inte gjorde det, var för att vi snart ska ha prov i det ämnet och anteckningarna och deltagandet på lektionerna är tydligen väldigt viktiga nu...

Nu sitter jag bara här och funderar på om jag ska se några avsnitt av Sabrina-tonårshäxan..och det blir nog så :) Imorgon är jag ledig så då blir det frisören på morgon kvisten, sedan får vi se vad dagen bjuder på :)
// Frida «3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: