Welcome To Burlesque

Jaha då är man hemma från en lång skoldag..tisdagar är inte min bästa vän precis! Satt och lyssnade på någon gubbe (författare) som skrivit den boken "Från King till Obama" eller vad den hette, och det var nog den segaste föreläsning jag varit med om..Alltså gubben var det inget fel på i sig, han kunde väldigt mycket och hade bra fakta eller vad man säger, men han var väldigt tråkig att lyssna på...

På lunchen så stack jag, Linn och Matilda ner till donken och åt, där träffade vi på Lotta som var duktig och köpte thaimat istället, som såg väääldigt god ut :)) Så vi satt och åt sedan blev det att åka upp till skolan igen, fast Lotta hade såklart tur och fick åka hem.

Nu sitter jag här med en kopp te och kollar när pappa skalar potatis, det blir liksom potatis, fiskpinnar och spenat idag till middag och jag är vrååål hungrig! Sen ikväll blir det en runda till höganäs eftersom Joel ska spela badminton, så åkter jag med mamma och pappa för de ska handla och gå en runda, och jag behöver verkligen komma ut och röra på mig...

Nä men jag får väl hjälpa till lite med maten nu..så kanske jag skriver en runda till ikväll?!

// Frida «3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: