Utbildnings mässa

Hejhej förlåt för att jag inte skrev igår, men kände inte riktigt för det bara. Iaf så var jag på praktik och det var kul, sedan  när jag och mamma kom hem så fikade vi lite med pappa innan han skulle iväg på hockey, se rögle, som vann. Jag och mamma körde och hämtade Joel, sen beställde vi PIZZA! gott var det också, så undertiden vi åt så kollade vi på film, Next, jag och Joel hade redan sett den några gånger, för den är ju något år gammal, men den är fortfarande lika bra! När den filmen var slut så kollade jag och mamma klart på Eat, Pray, Love för den såg vi aldrig färdigt i söndags så.

Idag är det ingen praktik, för vi ska på en sån utbildningsmässa på Stadsteatern i Helsingborg, som är typ obligatorisk för alla 3:or i kommunen. Så det blir intressant, ska träffa de andra tjejorna där inne vid kl 12, så får väl se vilken buss det blir, har inte bestämt mig!

Nu ska jag äta färdigt min frukost och hoppas på att Alexander ringer snart när han har frukost, saknar honom super duper mega mycket! Men vi träffas som tur är imorgon :D

Ha det bra!

// Frida «3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: