Thursday, i don't care about you!

Förlåt förlåt förlåt! Jag vet, jag har inte varit inne och uppdaterat på väääldigt länge...skäms Frida! Vi kan ju börja med att i tisdags var jag i skolan mellan kl 8-20, så jag stack alltså hemifrån kl 06:45 och kom hem vid kl 20:45, det kallar jag lååång dag! Det tråkiga var att det var inte alls mycket folk på öppethus, vi fick sålt för lite mer än 600 kr tror jag, och det är väl tack vare Linns föräldrar, min mamma & Alexander ^^ haha..

Igår sov ju älsklingen hos mig, så det blev att ställa klockan tidigt, den ringde redan vid kl 04:30, för han skulle köra ner till sitt jobb vid kl 05:15 typ, fast det blev lite senare för han var trött :) Jag somnade om en stund till, gick upp vid kl 7, åt frukost och gjorde vid mig, sen bar det av till praktiken, en rolig dag, fast dock inte så mycket att göra..När klockan blev 16:15 så körde jag därifrån, hämtade mamma och åkte ut på väla, vi gick där en runda och kollade, jag hittade några jeans jag vill köpa sen, men det får bli efter semestern för som när vi var på Lanzarote så hittade jag billiga fina jeans där, kanske har samma tur här? :) Iaf så åt vi, mamma tog en kycklingsallad och jag tog nudlar med kyckling, gott! Sen gick vi in på H&M där mamma köpte en fin tunika och jag en mascara :) (jag vet mamma, du betalade den!) Efter en stund så körde vi ner till stan, parkerade vid The Tivoli och mötte upp pappa, Joel, Anette (moster), Niklas (mosters man) & August (kusinens kompis), för vi skulle alla in och kolla på Recipe for disaster (Viktors band) som var med i popcorn. Dom var sjukt bra, fick med sig hela jäkla publiken, men tyvärr gick dom inte vidare, däremot Viktors lärare, som deltod i ena bandet gick vidare och dom var också väldigt bra :)
Vi kom hem vid kl 22:45 typ och då var det bara sängen som gällde ^^

Idag har det varit praktik igen, så det var upp tidigt ännu en dag..Idag hade jag en del att göra på förmiddagen, sen hade vi lunchmöte, och därefter hade jag inte så mycket att göra så jag letade lite info till min sista fråga på APU-rapporten, så nu är den helt färdig! När dagen var slut där, så körde jag och hämtade mamma, sedan släppte hon mig vid Höganäs Outlet, skulle in och lämna CV till det nya Lager 157, så jag gick in där och mamma körde hem så länge. Där träffade jag först på Lotta som också lämnat CV där, sen när jag kom in så träffade jag på Patricia & Susanne :) Det var väldigt längesedan man såg dom, men roligt var det iaf :)  När jag väl fått lämna mitt CV så kom mamma & pappa och hämtade upp mig, sen bar det av till Eric Ruth och kolla på Joels teater! Dom har haft kulturvecka denna veckan och då blev det föreställning ikväll, mycket trevlig och rolig sådan!

NU sitter jag här, har satt i mobilen i datorn, fått in lite bilder, så här kommer några i slutet! Ska även uppdatera min telefon, jag vet att jag är väääldigt seg med det, men jag tycker inte om min dator så mkt, så får väl göra något åt det när jag kommer hem från Gran Canaria! På tal om det så har jag inte ens börjat packa än...duktigt Frida!

Imorgon är det äntligen fredag, sen lov! Så då börjar jag kl 12:30, har två lektioner och slutar kl 15. Sen blir det hem och sedan på kvällen så ska vi in till Eric Ruth igen för då ska Viktor och Recipe for disaster vara med i Rockkarusellen!

Men nu blir det lite bilder..
Trodde jag..jaha datorn vill inte ladda upp några bilder :( Jag får försöka lite till men uppdaterar detta så länge så ni har något att läsa!

/ Frida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: