Söndag = Pluggdag

Jag kan börja uppdatera er med vad jag gjorde i fredagskväll, igår och sedan kan vi ta vad som händer idag!

I fredag kom jag ju som sagt till Aelx, vi gick en runda på BC (burlövs center) men hittade inget mer än solglasögon & gladd på mc donalds ^^ Sedan handlade vi lite så vi kunde göra mat, men varken ALexander eller Chrisitian var hungriga, så det blev ännu en runda till BC för att köpa lite  nudlar med kyckling till mig, gooottt! Sen åkte vi hem till Lena och Lasse, satt och snackade och kollade på let's dance, väldigt trevligt!

Igår vaknade vi vid kl 9;40 fast vi hade redfan tänkt att vara iväg då :/ Så det blev upp snabbt göra vid sig, sen kom vi på att vi ville till mobilia, och som tur var så skulle Lena & Lasse också dit så vi fick skjuts! Sen satt dom och fickade med sina kompisar och "gubbarna" som de kallar dom ^^ Och jag och Alexander gick en runda och shoppade lite, blev nya påslakan till älsklings säng, massa filmer, en fika, en bebis dress och böcker! Sedan kände vi oss färdiga, och det var även Lena och Lasse så vi började köra hem, men då blev det en runda inom en märkesoutlet och där inne köpte jag ett par nya LÅGA Converse (lila) och vars två badshorts till pappa och Joel! Alexander köpte en vårjacka, väldigt mysisg och sedan två par badshorts han med! Och dom hade ashäfitiga converse med AC/DC men de fanns ju såklart inte så dom passade älskling :/ men men

Idag blir det mest plugg eftersom det är massa prov i veckan, eller ja 3 st.. men har ett imorgon! Sen ska jag hjälpa Alexander med saker upp till vinden och sedan rensa hans gardrob, inte lika roligt (a) Sen får vi se vad vi ska göra ikväll :)

Ha en trevlig söndag! och bilder kommer, jag ska bara orkat läga in dom ^^

// Frida «3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: