Recipe for disaster!

Hellu, det blev ju inga bilder igår eftersom datorn inte ville samarbeta..Men nu kommer det lite bilder i slutet, jag LOVAR!

Idag är det ju fredag och jag hade sovmorgon till kl 12:30, fick ordentlig sovmorgon, kollade lite One Tree Hill, duschade och åt frukost i lugn och ro. Sen hade jag sån tur att pappa skulle in till Helsingborg och lämna bold (som precis ligger vid skolan) så jag fick skjuts, gött! Jag hade naturkunskap som var väldigt roligt, vi hade läxförhör som typ en mini tävling ^^ Sen gick vi vidare och hade sista religionslektionen med Pernilla, som är vår svenska & religions lärare, har haft henne i 2 år nu! Hon gick på mamma ledighet nu för hon ska få barn om typ 2-3 veckor, så vi tjejer hade lagt ihop till en liten present till henne som hon verkade väldigt glad över :)

När vi slutat så tog jag bussen bort till mammas jobb, hon fiskade upp mig där sen körde vi och köpte lite fika (paj & vaniljsås + en kladdkaka) muuummmmmss! Men när vi kom hem så var alla så hungriga att det blev middag istället, sen när vi dukat av den så kom Niklas och drack kaffe och fikade lite, han hade lämnat av Viktor i Höganäs för dom skulle väl fixa lite inför spelningen antar jag..Men iaf så satt vi här till kl 19 sen körde vi in till Höganäs vi också, så mötte vi mormor där! Vi gick in och kollade på edras spelningar, röstade och sen åkte vi hem igen och då hade vi Alexander med oss hem eftersom han kom undertiden vi var i Höganäs så han också kunde kolla på Viktor! HAns band heter förresten, Recipe For Disaster. Men nu blir det lite bilder!


Jag i mina nya snygga solbrillor som kommer att användas på Gran Canaria!


Recipe For Disaster @ Popcorn på The Tivoli 16/2


Joel & hans klass under deras teater uppspel @ Eric Ruuth 17/2


Mina nya converse, såå fiiina!

Men ha det bra, och trevlig helg!

// Frida «3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: