Öppethus

I morse så fick jag och mamma halvspringa  till bussen, men vi hann med iaf. Sen när jag kom till skolan så hade jag matteprov, som jag klarade, och mycket är nog tack vare Oskars förklaringar :) TACK!

Sen hade vi håla och hjälpte tvåorna med sitt företag, och sen blev det lite svenska :) Därefter var det lunch, och sen satt vi och väntade på livskunskapen och då va det någon som startade brandlarmet! Kallt som fan att stå ute.. Nu väntar historian sedan blir det att förbreda till öppet hus somm börjar kl 17-20, då ska vi ställa ut vårt företag, vi säljer ljus och ni måste alla komma och köpa av oss :)

Ikväll kommer även Alexander hit, han kommer även inom öppet hus och ska köpa ljus av mig, mamma kommer också in en runda, sedan åker hon med ALexander hem, så får jag ta bussen hem sen ikväll :(

Men nu börjar historian, vi hörs kanske sen, annars immorgon någon gång!

// Frida «3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: