Monday, i don't care

Nu sitter jag i skolan och väntar på att första lektionen ska börja, om ca 30 min.. Jag var uppe tidigt idag för en gångs skull, och tog tåget redan kl 06:30 så fick jag skjuts av älskling dit och sedan slapp jag byta tåg i lund, skönt!

Igår efter att jag pluggat och älskling varit uppe med alla sina saker på vinden och även sågat upp lite trä som ska hem till mig sen som bränne, så gick vi en runda till malmö & tillbaka, det blev en runda inom NetOnNet också, men vi hittade inget roligt :/ När vi kom hem så hämtade älskling bilnyckeln så körde vi och handlade Ben&Jerry's (y) Därefter blev det hem och påbörja maten samtidigt som vi skulle sortera hela gardroben, inte lika roligt, men det gick rätt fort! Sen blev det äntligen mat och även en film, och till efterrätt blev det en god ben&jerry's !

Idag är det som sagt alla hjärtans dag, men den firades med en runda till mobilia & lite shopping och en god fika istället, fast förhoppningsvis så finns det en överraskning till älskling när han kommer hem från jobbet idag, och jag skulle få något litet av han i morse men det glömde vi bort så jag får det imorgon istället :)

Idag har jag sån jättelååånåg håla vid lunchtid så då blir det troligen en massa religionsplugg eftersom vi har prov sista timmen :/ Men det ska nog gå bra :) Nu hoppas jag att någon jag känner kan komma till skolan så jag har någon att prata med (a)

Ha en bra dag

// Frida «3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: