Lööördag!

Idag vaknade jag kl 6, man kan fråga sig varför man gör det på en Lördag?! Men iaf så vaknade Alexander snart där efter, så då gick jag och duschade sedan kollade vi på film tills de andra vaknat och vi då kunde gå upp och göra lite frukost.

Vi började sedan kolla på "I rymden finns inga känslor" men hann inte se klart den för att pappa, Joel och ALexander skulle in till Helsingborg och spela badminton. Så då åkte jag och mamma till moster och kusinerna i Bjuv, för jag skulle få lite hjälp med matten. Väl när vi kom dit så var både mormor, Sofie & Viktor (kusiner), Sofies pojkvän Oskar och även kusinernas farbror Andreas och hans 3 barn där och hälsa på, så det var fullt hus. Sofie visste nog inte riktigt hur hon skulle förklara matten för mig så hon överlät det till matteproffset själv, Oskar, och han är verkligen jätteduktig och förklarade skitbra, så nu kan man nog räkna med med ett VG på provet iaf..haha såg ni så rolig jag var där "räkna med ett vg" haha.. Sen när vi satt där och fikade och pratade lite, så fjäskade Viktor lite med mamma att han tyckte att vi kunde åka och kolla på hans hockey match sen, så det blev även en tur ut till Åstorps ishall för en match, men då hade vi varit hemma om och hämtat pappa och Alexander som också ville följa med. Tråkigt nog så förlorade dom, men det är bara att ta nya tag till nästa match!

Nu sitter jag här, har gjort färdigt salladen till min och mammas kyckling & bacon sallad som vi ska ha till middag medan hon har gjort middagen till de andra tre. Men nu blir det mat och lite melodifestival, får ju kolla om det finns några bra bidrag.

Trevlig lördag på er alla!

// Frida «3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: