Friday, I'm In Love

Är hemma och sånt, har passat på att fikat lite med mamma och pappa. Skolan idag har väl varit rätt så bra, efter det så blev det en runda till väla, men de hade inte vad jag sökte där, tråkigt nog :/ Iaf så åkte jag upp på mammas jobb och väntade där sista halv timmen på henne innan hon slutade, så det blev lite fika då också, fast det var inget jag var direkt sugen på så jag höll mig till min milkschake (??) jag köpt på mc donalds, goootttt!

När vi väl kom ifrån mammas jobb så blev det en runda inom city gross för att köpa lite läsk och några festis (y)

Nu inväntar jag bara älskling, han hoppade på tåget för typ 15 minutersen, så han är väl här om typ 1,5 timme, saknar honom så..Där efter får vi äntligen ta del av pappas middag (förrätt + huvudrätt) som han planerat idag, vilket blir räkmackor till förätt och fläskytterfilé med hasselbackspotatis och sås till huvudrätt, mmmums! Sen får vi väl se vad Alexander bjuder på för efterrätt för det är han som ska stå för den tycker mamma ;) men hon skoja bara, får se om det blir någon efterrätt över huvud taget ^^

Nu ska jag nog göra färdigt religionen, eller bara lägga mig framför tv;n en stund...lutar nog mot tv;n ^^ Men jag kanske kommer in och skriver något mer här ikväll, vi får se !


// Frida «3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: