Forest Fruit Tea

Jaha sitter här en onsdag kväll och dricker lite te, gott! Idag har det varit praktik hela dagen, det är rätt skoj, och rätt skönt att få slippa skolan! Jag praktiserar på DSV Road AB i Helsingborg, kontoret ligger på Ättekulla industri område, och jag sitter på en avdelning som heter Control Tower. Många tycker att det verkar tråkigt att vara på kontor, men jag trvis väldigt bra! Det passar mig utmärkt.

När jag och mamma sedan körde hem så blev det en runda inom ICA, jag skulle ha lite champinjoner, mmmmmus! ellerhur linnsan ;) Vi köpte även två burkar Ben & Jerrys! Så det blev lite kaffe och glass tillsammans med pappa när vi kom hem. Sedan åkte de iväg på hockey, och jag körde och hämtade Joel på konfirmations läsningen..När vi kom hem så värmde vi lite rester från chilli con carnen, och åt de med nybakta baguetter! Vi tog oss friheten att sitta inne i tv-rummet och kolla på vänner samtidigt, och det sitter aldrig fel..fast att vi kan alla avsnitt utantill (a)

När vi sedan ätit färdigt så dukade vi av och jag ställde mig och gjorde lunch till mig och mamma tills imorgon. Det blev wokade morötter, lök, champinjoner och majs tillsammans med kyckling! sååå gott det kommer bli, längtar redan tills jag ska få äta det!

En annan sak jag kom på nu som jag måste berätta också är att när jag och mamma gick i affären så blev vi jättesugna på grillad korv med bröd. Så om det är fint väder nu någon dag så blir det grillad korv till  middag! Och då kan man verkligen säga att grillsäsongen har kommit!

Nä nu sitter jag bara här och skriver, har kollat runder lite på andras bloggar och snackar samtidigt lite med älskling på msn, saknar honom så sjukt mycket!

Men nu ska jag nog gå in och lägga mig i soffan och starta en film! Ni andra får ha en fortsatt trevlig kväll!


// Frida «3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: